hdjuuuu.......hlen.......nhäräär koooommeeeeen........

Att cykla från stan till hem i ösregn den tredje december var det bästa som hänt mig på länge. Fan. vad. uppfriskande. det. var!!!! Har softat djävul på ersboda med Karin med Elin och ätit en god middag. Kajsa kom också fast efteråt. Senare alltså. Vågar inte ens drömma om en bättre drink-a-beer-day!! Bilder får man säkert sen när de estet jävlar na har lagt upp bildera på bloggun. Satan vad trött jag är. Håller en skriftlig kvalité som är = bäst. i. värld. en. just nu. Har i alla fal haft en soft kväll. Och dag för den delen. I möra ska jag jobba. Jobba som är så kul!!!
NU: sova i vardagsrummet på en 80-madrass bara för att jag är så jävla snäll och lånar ut min sängjävel till syrran hata syrran!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0