På ett satans konsumtionshumör så här i önskelistetider

Vad jag vill ha men aldrig kommer få så om jag vill ha det får jag köpa det till mig själv i julpresent men om någon vill får ni köpa detta:

Hörlurar från Urban Ears. Lånade Siris idag och njöt av varje sekund.
Ny macbook pro. Skulle sitta fint.
En iPad. Det är något med denna årstid som får mig att vilja ha en. Sen inser jag hur otroligt onödigt det är, och säljer den med förlust. Vill i alla fall ha en.
En Per Morberg i dockform.
En kokbok med vegetariska recept. Helst av mannen nedan.
Vidvinkelobjektiv. Tror detta skulle få fart på mitt fotande. Eller inte.
Espressomaskin. Skulle vara så jävla gött att göra förstklassigt kaffe hemma.
En värmefilt att värma sig i.
En resa till Bahamas.
En bil. Antingen en 240
eller en 9-3
Alternativt en porsche.

Kommentarer
Postat av: de gråa Urbanearsen

mmmh, sitter här och lyssnar på musik i mina underbara hörlurar och smuttar på en nygjord latte, som jag tillverkat själv i min röda kaffemaskin. jealous?

2011-12-06 @ 19:49:40
Postat av: Anonym

hahahahahahaa hon i värmefilten ser ut som en fulare version av min mamma hahahahahahahaha jag dör

2011-12-07 @ 18:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0