Apropå körslaget

Kom till utanför Folkets hus klockan 14:45, köade till halv fyra när de släppte in oss. Satt vid ett bord längst bak i ett X antal timmar, fick lite mat av Alfreds mamma och flyttade senare längre fram i salen (även fast man inte fick det ens).
Fick till slut gå in till "förjuryn" och sjunga lite. Det var jag, Alfred, Isak och två andra random chicks. När vi hade sjungit klart diskuterade dem, läste från mitt papper jag tidigare fyllt i och sa: "Ni är jätteduktiga allihopa men vi har bara bestämt oss för att ta med en av er". Jag ba "Shit nu bli ja shkänd schom faaaashen" men sen tog dem en av tjejerna istället. THX.

ps tack för att vi inte behövde vänta tills klockan 03:00 som de andra säkert kommer få göra ds

NU: tröstäta littna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0