Apropå kyla, smärta och midde

Jag planerar att bo i mina långkalsonger de närmaste dagarna. Tänker inte ta av dem en enda gång förrän det blir plusgrader igen. "Ööööh äckligt ska han inte byta kalsonger" tänker ni då. ";)" Säger jag tillbaka.
Nu har jag duschat och klätt på mig, hade nästan glömt bort smärtan i min tand men som ett brev på posten uppenbarade sig den till slut. Har dessa alternativ att välja mellan: Diklofenak, citodon eller alindrin. En av varje kanske.

Nu ska jag gå till Midgård och praso:a runt lite. Tänkte redan nu ta på mig rollen som tystlåten, blyg nia (eventuellt också med dålig hållning) som följer med strömmen och inte gör något större väsen av sig. Så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0