Apropå min stundande 16-årsdag

Jag fyller år imorgon den 26:e. Det har jag gjort 15 gånger förut i mitt miserabla liv. Fick just veta att pappa tror att jag fyller år den 27:e Februari. Alfred ska ge mig en upplevelse i present, Signe och Robin köpte något på macken i Åmsele, mamma och Agnes är inte ens här och pappa hade tänkt köpa något imorgon. Det enda positiva jag har just nu är Cissi. Som inte heller köpt någon present. För den ska jag få sen. Av Gittan. Men det är ju lugnt. 

Fast imorgon får jag ju övningsköra och skaffa klubbkort på en jävla massa ställen. HAPPY FAMILY HAPPY HAPPY </3

Kommentarer
Postat av: sessan

JAG TROR ATT DU FYLLER ÅR SEN TJOGOFÖRSTA

2011-02-25 @ 18:57:52
URL: http://francisfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0