Nu är jag på Forslunda

Får mail från Forslundagymnasiet:
Hej Gustaf
tisdagen den 22 är du välkommen hit till Forslunda på en PRASOdag.
Eftersom du meddelar att det är djur du är intresserad av så får du
vara med Jenny som är djurskötare i djurhuset under förmiddagen.
Djurvårdsläraren Ulrika har en lektion i samma hus den förmiddagen så
den kan du vara med på om du vill.
Eftermiddagen får du vara med djurvårds2an på mentorstid och sedan
hundlektion eller sällskapsdjur/djursjukvård.
Kom till entrén 8.30 så tar någon emot dig där och visar vart du ska...

Samtidigt har Cissi sitt egna lilla Forslunda, fast i Bryssel.

Jag och Cissi.

Superzebran.

Det här är en fallabella. Det är världens bästa/minsta hästras.

Ps laddade ned nya Skype för några dagar sedan. Nya ringsignalen är ju helt gudomligt bra!!!


Kommentarer
Postat av: cecilia älsklingsbebi

jag e endå beest

eller beast

2011-02-10 @ 21:20:33
Postat av: Erikas Alekzander

Hej Gustav!



Jag blir alltid lite gladare av att läs din bloggis.



Tack.

2011-02-11 @ 16:38:23
Postat av: Anonym

Annars är hästen en shetlandsponny

2011-02-12 @ 08:19:32
Postat av: Anonym

pfft det är inte någon shetlandsponny.

2011-02-12 @ 09:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0