Om det inte finns himmel Fredrik, varför föddes man snäll?

Idag har jag skämt ut mig på Midgård. Det var lite jobbigt. Upplevt äcklig mat på Vildmanna och fått en liten inblick i hur programmen ser ut. Jag tror jag kommer välja så här:
1. Musik
2. Estetik och Media
3. Teater

Egentligen är det onödigt att jag ens väljer musik för det kommer jag aldrig komma in på. Kanske tar Sam istället. Jaja.

Stört bra låt.

Ska vi starta upp en by
ska vi bygga upp nåt nytt
ska vi skriva en ny bibel med tio nya budord
kan vi heta nånting annat Fredrik
kan vi passa in någonstans där man får sköta sitt eget huvud
men slipper sköta sig själv.

Kommentarer
Postat av: heeeeeeeeeeeeeej

inte längre! stort steg för människan

2011-02-15 @ 20:54:25
URL: http://boombox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0