Så vi blundar

Igår var jag först lite i skolan, och på hålet åkte jag, Alfred och Nora hem till mig och gjorde kompismacka. Eller jag och Nora gjorde det i alla fall. Inte Alfred.

Efter skolan åkte vi på fredagsfika, ganska trevligt! Åkte och jobbade en timme mot min bästa väns önskan.
Gick till Nora och gjorde ett födelsedagskort till min och Alfreds tyskalärare som fyller 60!

Åt middag tillsammans med morföräldrarna. Battlade lite i trevlighetsfaktor med grannarna som till slut märkte att vi alla stod vid fönstret och stirrade ut dem.

Planerade tv-idéer som egentligen skulle vara legendariskt bra men som det skulle krävas större resurser än vad vi är benägna att framkalla.

Sov hos Alfred och gick hem nyss. På älven. Det kändes exotiskt. Lyssnade på DET HÄR.

Nu ska jag åka och jobba! Kom och hälsa på, jobbar till fyra! Herrå!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Obsobsobs hoppas personen på 5:e bilden (tror jag?) uppifrån är ludvig johansson som skaffat hårförlägningar............... k.

2011-02-14 @ 16:27:46
URL: http://baik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0