Skadeglädjen är den bästa glädjen

På måndag ska jag till Per-Ivan igen. Vi börjar bli goda vänner. Han ska få rotbehandla mina tänder. Tills dess ska jag äta smärtstillande. Men så roligt!

Idag efter skolan har jag pluggat tyska i biblioteket tillsammans med Jessica, Matilda och Maria. Eller de gick efter typ en kvart och så satt jag kvar själv. I biblioteket. Och pluggade. Ensam. Det var en speciell känsla, en känsla av nördighet blandad med glädje. Jag gillade det, var ändå ganska mysigt.
Snart kommer Sally hit och så ska vi plugga NO, sen ska jag repetera tyska. Det blir kuuuuuul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår du hur fort du lärde dig Gustaf?

2011-02-16 @ 21:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0