Stora tal är bra att ha.

Godmorgon. Idag ska jag göra två saker. Åka till Willys och plugga SO. Ye ye ye jag har ingen livslust pga skolan så jag tänkte att jag skulle ta tag i den. Matten, NO:n, svenskan och tyskan sparar jag till ett senare tillfälle.

Borde också sätta mig in i de (för mig okända) artister som ska till Umeå Open. Bob Hund? Miss Li? Hallå är inte dem asdåliga? Är det inte Bob Hund som "sjunger" på dryg överklass-skånska? Är det inte Miss Li som har gjort "Oh boy"? Eller var det Lykke Li? Varför heter de likadant? Jag ska provlyssna. Återkommer med personliga åsikter om tidigare nämnda artister. På återseende!

Kommentarer
Postat av: Matildå.

Bob hund är bra!!!

2011-02-09 @ 00:04:21
URL: http://www.blommigt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0