Vi försökte ibland se ut som att vi brydde oss om någon annan

Idag har jag gjort två prov, i NO och tyska. NO 21/24. Det skulle ju varit bra om det var ett vanligt prov, för nu var detta bara ett G-prov. Tyskan fick jag förhoppningsvis G på. Gick på mattehjälpen också, ganska givande förutom att det var dryga (utv.störda) åttor där som jag skrek lite på. Imorgon är det HK-prov, ska laga lasagne. *tar tag i skolan*

Öppet hus på Midgård var väl trevligt. Blev ännu mer peppad på teater, det känns som att man får leva ut de sjukaste tankar man har där. Borde ju välja program snaaaaaart.

Imorgon kommer bli bästa dagen på så jävla jävla länge för då kommer min älskade hit! Kan inte riktigt fatta det ens. Åh livet är fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0