Eeeeeee hej :P

Jag skriver allt mer sällan nu för tiden. Det blir lätt så när Cissi är här, sitter mindre vid datorn och blir mer ätstörd. Rolig grej är att jag inte ätit riktig mat sen den tjugosjunde december 2010. Men det är okej, ge mig ett glas vatten och en grapefrukt så klarar jag mig!

Idag gjorde jag scones till frukost, det är så jävla gott och så jävla underskattat och så jäääääävla enkelt att göra. Alltså sjuuuuuuuuuyyyyyyyyykt najz. Efter det åkte vi buss* till Cissis farmor. Där berättades detaljerade livshistorier som var mestadels intressanta och rumsrena.

* På bussen var det två franskar som satt framför oss. Jag sa franska ord lite nu och då när jag pratade för att de skulle känna sig lite hemmastadda. När de gick av bussen kollade killen mig snabbt i ögonen och sa "Au revoir!". Jag förstod inte vad han menade, men ändå mycket roligt!

Ps: Jag tänker inte flytta min blogg inom en snar framtid. Just nu är jag inne i en period då jag vill lägga ned och radera allt som har med bloggande att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0