En bok av... Katarina von Bredow

Idag har jag gått i skolan. Det var inte lika jobbigt som jag förväntade mig att det skulle vara. Lånade två böcker, Bilbo och...vad fan hette den? Om en kompass tror jag det var. Nej jag tänkte på Isbjörnskompassen, jag menade Da Vincikoden. För i den är det tydligen action från sida ett. Alfred tvivlar på att jag kommer läsa den. Jag ska få en femma om jag gör det. Lätt värt.

Hängde lite med min vän Mimmi "Niggah" Gider, pratade, fick se Thailandsbilder och åt himmelska stuvade makaroner samt sallad. Mycket trevligt!

Annars då? Jag tänkte ta tag i mitt liv samt min skolgång. Med det menar jag att:
Gå på lästiden och läsa en bra bok
Somna tidigt
Inte sova på eftermiddagen
Äta frukost

=Ha rutiner. För rutiner är ju bäst.

Kommentarer
Postat av: emmycool

8ms storhetstid utspelar sig alltid på sommaren, på vintern är det lite kyligt mellan alla. PLUS att vi kommit till stadiet i vårat förhållande då man börjat störa sig på detaljerna man från början gillade. antingen gör man slut eller så jobbar man på det.



JAAAAG VEET

2011-01-13 @ 20:25:20
URL: http://boombox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0