En rubrik måste man ha

Jag hade tänkt klippa ihop en film från min fredagskväll, men jag förstår ju fan inte nya iMovie överhuvudtaget. Det var i alla fall kul. Jag, Alfred, Moa, Mimmi och Adam var på Balder och åt tacos tillsammans med en pensionärsförening. Sannerligen en intressant förening må jag säga. Det var mestadels tanter, typ tre äldre herrar varav en inte kunde kontrollera sitt testosteron. Han behövde gå och ta en runkpaus mitt under middagen. Inget mer med det.
Vi fick också ett lärorikt samtal med en medelålders samt överförfriskad man, vi diskuterade hurvida det är bra eller dåligt att ett barn blir fött med fötterna nedåt. Kom till sist fram till att huvudet ska ut först.

Igår kväll var vi hemma hos Nora och såg på P3 Guld. Kitty Jutbring måste ju vara Svea Rikes jobbigaste människa. Robyn regerade och framförde tacktal på tacktal, det ena lamare än det andra.

Imorgon är det måndag. Känns ändå helt ok med tre dagar skola nästa vecka, för på Torsdag åker jag till betydligt varmare breddgrader!! Skoja jag ska bara till Bryssel och hälsa på min finaste bäbis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jamen appsolut!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-24 @ 20:03:28
URL: http://francisfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0