Ja jag borde gå men köttet är svagt

Idag har jag gått på en promenad, upptäckte samtidigt en underbar app så att man kan se hur långt, hur snabbt och hur länge man varit ute. Ska bli hälsoguru. Bara äta grapefrukt och vatten. HälsoGurra som min bäbis säger.

Imorgon börjar skolan. Känner ingen som helst pepp med att gå upp 07:15. Det enda positiva just nu är att jag överväger att gå på lästiden denna termin. Om jag läser en bra bok. På riktigt, kan någon snälla tipsa om en bok?
Kan räkna upp böcker jag läst så ni vet vilka ni inte ska tipsa om. Dessa har jag läst:

Petrinideckarna, alla böcker i hela serien. Samtliga var ganska bra. Om man är tolv år.

Bert. Ganska bra om man är tolv år och är mentalt störd.

Dalslandsdeckarna, eller DD som de är kända för mig. Ganska bra om man är tolv år, mentalt störd och har dyslexi.

Japp, that's pretty much it. Så om någon vet någon bok som kan tänkas bättre än dessa, säg till. Tack på förhand!

NU: Glass.


Kommentarer
Postat av: Rasmus

boktjuven av Markus Zusak är helt klart att rekomendera då det iaf är den bästa bok jag har läst

2011-01-11 @ 00:06:02
Postat av: Linnea

Åh fråga bibliotekarierna på Grubbebibblan. De är helt världbäst ju. Särskilt hon som har läst typ alla ungdomsböcker de tar in, vadhonnuheter. Brukade ha en tygsak i håret förut iaf.

2011-01-11 @ 00:12:33
Postat av: Anonym

Annika

2011-01-11 @ 23:21:28
Postat av: ludde

ta och läs populärmusik från vittula eller skjut apelsinen. bra grejjor

2011-01-12 @ 20:37:10
URL: http://www.pappersdrake.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0