Min dag i bloggformat

Vaknade klockan sju och kände mig orolig över min framtida skolgång. För det kändes som att jag aldrig kommer klara av att gå i skolan sista terminen. Är så jävla less på Grubbe och allt som har med det att göra. Mest alla lärare som inte har något bakom hjärnbarken.
Anlände hur som helst till Grubbeskolan, aka "Home of Satan", och möttes av dessa visdomsord. Då kändes allt helt plötsligt mycket bättre.

Fick en fin bild av Diana som föreställde mig. Fast glad och clown. Länk till hennes underbara blogg!

Pluggade tyska. Så att säga. Maggan tog min mobil för att jag lyssnade på musik. Det enda jag ville få ut av den lektionen var att lyssna på Povel Ramel och inte göra en fluga förnär, och så kommer hon och hetsar. VVT, Våga Vägra Tyska!!

Åkte hem till mitt crib med Moa, Alfred och Nora och gjorde kladdkaka. Den senaste dagarna har jag gjort typ fem kladdkakor. Men he e ju så gott :P!!!!!11. Sen gick jag till Centrala Trafikskolan. Som tur var visste jag ju hur man gick dit. Där fick två häften (varav ett hette "Renar och snöskotertrafik") som jag ska läsa innerligt och väl. Peppar skoterkort på riktigt!!


Kommentarer
Postat av: c

Haha tänkte bara förvarna, för att om ingen av föräldrarna(Alltså. En förälder till varje minderårig.) är med vid 1 "checkin" /när ni skriver på en dator vad ni heter och visar att ni är kunder hos dem) eller 2 "viewingen" (när ni kollar på bilderna som tagits) så får ni inte göra själva saken, alltså. No kidding. De kommer säga typ tyvärr, ni får gå härifrån. När jag va där så sa de bah men aa okejdå alvas mamma behöver bara va med på checkin(start på modellsaken) och behöver inte va där på viewingen(tre-fyra timmar senare). När vi då ska ha "viewing" så säger de bah tyvärr, du får inte titta på dina bilder för du har ingen målsman. Alva - Men ni sa ju att det var okej, mamma jobbar?! The studio - Nej. Det går inte.



Så, nu skrev jag en inlämningsuppgift/faktaupgift till dig, (som varning)förväntar mig minst ett g+!

2011-01-12 @ 23:09:29
URL: http://appple.blogg.se/
Postat av: inwalker pussy (?) :O

du e ockso fin gulelt :P :P :P :P



att povel ramel e guden?!?!?!?!?!?!?



ps. jag peppar inte home of satan. fuckfuckfuck



JAG FORVANTAR MIG ETT HOMECOMING-PARTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-13 @ 03:27:25
URL: http://francisfish.blogg.se/
Postat av: ludde

sv: populärmusik har nog aldrig kommit från vittula, men boken heter så. konstigt nog.

och ja, det finns en bok som heter "Skjut apelsinen". Grymt bra. läs den!

2011-01-13 @ 15:48:10
URL: http://www.pappersdrake.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0