Nej nu ska jag blogga

Fördriver en söndag genom att vara sjuk och jävlig. Allt handlar i och för sig om inställning. Om man tänker att man är råsjuk samt ställer in sig på att inte gå till skolan nästkommande dag blir man *automatiskt sjuk. Bestämmer man sig däremot för att man ska piggna samt skärpa till sig blir man frisk. Jag måste bli kry, för imorgon är det skola och skoterkurs.
Annars har pluggat teori idag, känns ganska lätt egentligen. I häftet fanns det små "komihåg-rutor". I en av dessa stod det "Det bästa persnolighetsdraget är ödmjukhet". Jag kan ju inte annat än att hålla med.

* De senaste dagarna har jag hört ett antal olika personer, oberoende av varandra, uttala automatisk "ajtomatiskt". Vad fan är grejen med det? Säger man så?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0