Tisdag 11:e Januari 2011

Idag började jag skolan. Det var det sjukaste jag gjort i år hittills. Fast jag har kommit på att jag gillar nästan alla i min klass. Förutom när de skriker som ena jävla fittor. Härligt gäng det där, 9M. Tänk om vi blir lika tighta som 8M en gång var. Tänk om det är så att det är vår tid att älska varandra lika innerligt som de gjorde i sjuan. Det skulle vara något. 8M är ju trots allt våra rivaler.

Efter skolan åkte jag till trafikskolan öst på stan, eller TOPS, som de också kallas. Det är för övrigt lite sjukt, att de har en förkortning likt en bommulspinne.

Detta är alltså vad man kan kalla ett "Same same but different"-tillfälle.
På trafikskolan gick jag en handledarkurs tillsammans med mina föräldrar. Det var lite givande. Inte så värst.

Kommentarer
Postat av: emmycool

DET KOMMER ALDRIG HÄNDA DITT CP!!!!!

2011-01-12 @ 20:40:40
URL: http://boombox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0