XBFF@WWW

Idag blev en händelserik dag. Rensade lite i min byrå och slängde massa skit. Tänkte ha ett bortskänkes-inlägg här snart. Det blir en annan dag.
Skulle egentligen ha jobbat men så blev det inte. Men jag är inte bitter. Inte alls. Åkte istället till Alfred och åt middag, avnjöt en bland annat romsås. Mår fortfarande illa efter att ha ätit fiskarnas ofödda barn. Förlåt, det ska inte hända igen.

Efter det träffade jag Mimmi och Moa på Haga, blev lite arg och nitade Mimmi på käften så hon började blöda. Jag vet att det är fegt att slå tjejer men vad gör man inte i stundens hetta?

Nu är jag dessutom ett spöke med utpetade ögon. Så jävla jobbigt när sådant händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0