Klassresa 9m

Vi väntade på bussen som blev föresenad.

Till slut kom den gudsförjätna bussen!

Alla var peppade som fan i början.

Chauffören hette Roy och var ganska bra.

Sen somnade alla, en efter en.
make a gif
Jag och Alfred köpte pommes på Frasses och åt till förförrätt.

Sedan gick vi till resturang Nygatan 57 i centrala Skellefteå. Maten där var undermålig. Förrätten var god, det kan jag ge dem. Den vegetariska huvudrätten var lite större än förrätten, och inget extraordinärt. Efterrätten, chokladmousse med smak av cigarettfimp/bränd grillkrydda var oätlig. Vi gick glass istället.

Klassbild!

På bussen tillbaka fick vi tillbaka breven vi skrev till oss själva i sjuan. Det blev kaos. Sen pratade vi klassminnen och lekte "Jag-har-aldrig-leken".

Alltså min klass. Min kära lilla bråkiga skara till klass. Fan vad less jag har varit på er genom åren. Nu känns det bara fruktansvärt jobbigt att lämna er. Vissa har jag känt sen 6-års, vissa sen fyran och och andra sen sjuan. Tänk vad lång tid det är! På onsdag ska vi splittras och det kommer aldrig någonsin bli som det har varit nu. På onsdag. Tre skoldagar kvar i grundskolan och med den finaste klassen jag någonsin gått i. 9m, jag kommer sakna oss så överjävligt mycket och jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Diana

jag började gråta när jag läste det där. Mesigt.

2011-06-10 @ 22:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0