Tack och adjö.

Jag skrev detta i söndags. Hade tänkt släppa bomben tidigare, men eftersom jag tidsinställt inlägg om ställen jag kommer sakna på Grubbeskolan tidsinställer jag även detta inlägg tills idag så att de inläggen inte kommer högre upp än detta.

Idag är dagen jag slutar grundskolan. Förändringens dag, glädjens dag, sorgens dag, förvirrings dag men även framtidslustens dag.

Det här blir mitt sista inlägg på den här bloggen. Det känns sjukt. En epok som går i graven. Jag kommer inte radera denna blogg, det skulle jag ångra tusen gånger om. Blogg.se känns så fruktansvärt old news, och matbloggstemat ger jag nu upp. Droppen blev väl när de börjar hetsa mig att "uppgradera till PRO", då man för 59 kr i månaden slipper reklamen mellan första och andra inlägget. FUCK YOUUUUUUU blogg.se

Nu mera hittar ni min blogg på Tumblr. Jag vet cirka ingenting om Tumblr, men vad som helst är bättre än blogg.se. Dessutom är Tumblr betydligt artigare än blogg.se. När jag skapade min Tumblr-blogg fick jag till och med en komplimang.

På min nya blogg kommer jag skriva samma gamla skit ni är vana att läsa här. Fast det blir lite bättre. Kommer ju dessutom kunna blogga från min iPhone. Framtiden är ta mig tusan här.

Kan ju påminna om Blogglovin' också!

http://gustafbergendahl.tumblr.com/

Nåväl, tack för den här tiden. Ni har varit en fantastisk publik!

Kommentarer
Postat av: pandasoppa

vilken bomb!!!! ååh älskar tumblr, vilken bra grej att du har det nu! kan hjälpa om du undrar nåt :*

2011-06-15 @ 11:46:41
URL: http://pandasoppa.blogspot.com
Postat av: näckrossen

JAG SAKNAR KOLLA EN BLOGG :( JÄTTEMYCKET :(

2011-06-25 @ 16:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0