Du är snart där

Aaaaah jag vet inte hur jag ska bete mig med husmarockanen!! Ska jag gå ut? Jag befinner mig alltså längst upp i huset och jag hör hur hon närmar sig. Stannar nog kvar här tills hon schasar ut mig. Tänker att det blir typ så här.

Annars har jag fikat med Larsa och Gittan på Exki.

Tog tunnelbanan hem ensam. Känndes bra att kunna hitta själv. Det blåser jävel utomhus men är relativt soligt.
Nu hör jag husmarockanen dammsuga, tror jag ska gå till GB och köpa något gött. Typ Kinder Maxi som också är löjligt billigt här i jämförelse med i Sverige.

Kommentarer
Postat av: jessi_91

åååååååååååååååååååååååååååå varför e int ja hemma???????????????????????????????????????????????????????????????????? jag vill hem nju och bygga en kojja? koja? nu har jag franska vi ses snart pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

2011-03-11 @ 12:05:48
Postat av: Anonym

ps att de är drygt när hon är där man vill ju bara krypa ur skinnet eller dra på se osynlighetsmanteln

2011-03-11 @ 12:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0