Hej så här har min dag varit

På Grubbeskolan finns en skärm där dagens information står. Nu för tiden står också massa citat där, idag var det ett på engelska. För det mesta är det såna som säger "Du är värd mycket" eller "Du är unik, precis som alla andra". Det tycker jag är kul. Vem hittar på de citaten? Är det Kerstin Mogren? I så fall ska du ha en eloge Kerstin.
Vi hade vikarie på NO:n och matten. Abena/Abeba hette hon. Jag tänker inte berätta vad som hände för då kommer jag framstå som en dålig människa. Det var i alla fall kul, apropå DET HÄR HEHEHEHE.

Annars PIERCADE VI JÄVEL :O :O
make gif


Efter skolan gick jag till Schmäck och såg att jag har fått pass typ varje helg fram till påsk = glädjen inom mig sprudlar än. Känns fett nice. Och vi har inga prov den närmaste tiden och det är också fett asfettnicefett. Imorgon blir det fredagsfika och det blir fett nice asbra godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0