I said a bom chicka bom

Idag har vi fått lyssna till en föreläsning av en judinna som varit i Auschwitz när hon var ung. Det var intressant, men inte överdrivet känslomässigt gripande. Efteråt blev Arseni sjukt förbannad på en kille och slog in honom i ett vitrinskåp. Arseni vet var skåpet ska stå. Och i vilket skick det ska vara. Krossat alltså.
På slöjden fortsatte jag med min numera misslyckat fula onepiece. Skoja den blir fantastiskt vacker.

Annars har jag prata med min mest älskvärdaste flickvän på Skype som vanligt. Bokade biljetter till Bryssel ännu än gång så nu är jag två laxar i en laxask fattigare men lyckligare i själen och det är det som räknas!

Receptboken börjar få en skaplig form. Någon som har några förslag på maträtter/bakrecept som borde vara med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0