ja men jag är ju en man som gillar listor

Idag har jag:
1. Åkt till skolan och åkt hem igen pga sjukdom och värk. Huvudvärk, ledvärk, ryggvärk samt själslig värk.
2. Sett på "Mamma byter bo" på TV4. "Varför ser jag det här" frågade jag mig själv under hela programmets gång, vet fortfarande ej varför för det var sämst.
3. Varit konstant hungrig och småätit kopiöst.
4. Sovit i min säng med solen lysandes rakt på mig. Det var skönt.
5. Gjort en GIF pga bättre saker att göra.
make a gif
6. Kommit fram till att jag vill börja träna på något sätt, typ springa eller åka skidor. Det ska jag ta tag i när jag blir frisk.

Bra grejer som hände igår:
1. Klarade ju skoterprovet!! Jag var i princip helt säker på att jag hade failat sönder men så hade jag bara tre fel = ja e bäääääst på skoterteori. Får nå papper hemskickade tills nästa vecka så till påsk har jag det. Känns sjukt jävla bra att jag styrde upp de :P
2. Min SO-lärare ändrade mitt omdöme efter min redovisning om JFK. Citat "Du var inläst på ämnet = kunnig! Du utnyttjade redovisningstiden utomordentligt bra. Bra jobbat Gustaf mera sånt!!!!!!" Jag = generad smiley. Christer är fan mannen.
Jag har börjat uppskatta skolan betydligt mer, tycker nästan att det är roligt att gå dit. Såatteee det är ju lite speciellt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0