Kom-ihåg-lista-till-mig-självt

1. Rensa bilder från Bryssel och lägg upp på the interweb
2. Öppna alla brev jag fått från klubbrelaterade företag och ba GOTTA MIG i dem
3. varför kommer jag inte ihåg vad det var det var tre grejer men jag återkommer med info OH JUST DET jag ska göra ett tredagars schema för hur mitt hår ska se ut. Det blir spännande och nu är ni allt nyfikna hiehie.

Nu ska jag åka till skolan och göra nationellt prov, det känns som jag har ett IG att vänta så det känns sådär. Men det är bara att göra det, det känns bättre att ha gjort det än tvärtom. Redovisade förresten om JFK igår, det gick förvånansvärt bra #gurraskampföretthögrebetygiSO-11

Si här peppad e ja iaf idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0