Min dag i textform

Vaknade halv åtta av något outgrundlig anledning och kunde inte somna om. Gick upp och gjorde frukost + fika för att ha på Bräntis. Gick till Ica med Nora och träffade Cis, köpte nå yougurt och åkte till Bräntberget. Chillade där i cirkus 1,5 h tills Alfred skrapade upp ryggen på skaren och vi fick åka hem. Eller Alfred fick det och jag hängde med.
Tog bussen till Maxi och jag fick mitt medlemskort på Dressman, fett värt!! Mötte upp Cis och Nora igen på stan och skaffade bonuskort på Hemmakväll samt Brothers. Gick till Schmäck och lärde mig lite kassa, känns fruktansvärt bra att lära mig det. Sen pluggade jag lite, och pratade med min bästa, älskvärdaste flickvän som var lika fin som alltid. 5 dagar och 17 timmar kvar tills vi ses nu, känns ändå helt OK.

Nu ska jag sova för jag måste vara pigg imorgon när jag ska skriva en uppsats om toaletten. Tur att jag har pluggat klart osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0