Min resa till Bryssel fast kort #2

Annie flydde.

Vi åt moulfrites.

Åkte bil till en waldorfliknande lägergård.


Vi kom dit efter mörkrets inbrott. Getterna ville inte hälsa men vi tog kontakt ändå. På stigen stod också en gigantisk häst. Det var helt stört vad stor den var, och dessutom gnäggade den starkt samt argt när vi gick förbi. Åsnan Vinto var också där.


Det fanns en stor eld som jag fotade estetiska bilder på som blev skitfula.

Woke up in Bruxelles osv.

Jag märkte att familjen Rännar Jensen var mer bilintresserad än vad jag trott.

Den mytomsbundna bagarsonen sålde bröd.

En fralla gick förbi.

Här har Jakob Hellman bott @gurraskändisspaningar

På colruyt köpte jag bland annat toblerone för 65 spänn @top10minaovärdasteköp

Vi åt frites på Place Jourdan.

Det var t-shirtväder på rikt.

I stadskärnan fanns en man som predikade. Eller ja, han skrek om Gud. Alltså predikade.

Jag åt cirka för många Gaufres och är nu *rund som en boll*. Cissi drack slushie. Och SOM den smakade!!

Sen transporterade vi barn nedför brandstegen.

Vi åkte till gula skogen.

Där fanns gula blommor.

Cissi fick åka på Fridas huvud. Detta kan vara den roligaste bilden någonsin!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0