HÄHÄHÄHÄHJJJJJ

Hello all of you crazy blog readers out there!! skoja :P jag har ju knappt ens över 50 läsare när jag inte uppdaterar så förlåt *dåligt av gull(r)1/ gu(r)ll1* jag kan istället säga vad jag har haft för mig idag i en LISTFORM

Jag har:
1: Gått på lästiden PÅ EN TISDAG fast jag och Alfie ringde till Boda Borg och kallpratade om klassresan vi ska göra.
2. Köpt en lägenhet för en större summa pengar tillsammans med min mamma. Hon betalar dessutom större delen av the cake.
3. Spelat in en sjuhelvetes massa klipp som jag ska klippa ihop till ett enda långt klipp som jag och Alfie ska redovisa vårt tyskaprojekt. Filmen kommer upp på The Tube om den blir acceptabel nog att visa inför allmän publik.
4. Varit hos pappa och samtalat, mätt testikelstorlek på mig själv, krävt tillbaka pengar och fått en kram. Jag älskar min pappa!
5. Pratat djupt samtal med mamma om livet och nya lägenheten. Jag älskar min mamma!

Jag och Alfie har haft en riktig bästisdag också med mycket skratt, samhörighet och glädje. Väd love you <3

Och en grej till: IMORGON ÅKER JAG TILL DET BÄSTA JAG VET!!!!! Alltså Svenska Kyrkan i Bryssel. Fin byggnad det där. Tror jag har en flickvän där också. Som jag älskar mest av allt i hela världen!!!!!!!!!!!!! Åker i alla fall till min Cecilia imorgon 17:10 <3

Juste, Nora fyller år imorgon!! Grattis till henne. Eller ja hon fyller år om sju minuter. Grattis om 7 min Nouchres. Godnaaaaatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är fan sämst på att räkna.

ta med dig mjukbyxen!!!!!!!!!!!

blubblub skynte hit nu blubblub

2011-05-11 @ 13:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0