Inga pigor åt överklassen, låt dem skrubba de egna dassen

Efter att ha ätit middag till frukost bestående av quorn och gnocchi tog jag och Alfred ETTANS BUSS MOT CARLSHÖJD (som det alltid varit och alltid borde vara) en sista gång. Imorgon ändras bussarna till det sämre och 6:an och 9:an kommer gå till Carlshöjd. En sorgens dag för samtliga umebor.

Going 2 miss U.

Chillade hos Alfred i 0,5h och tog bussen tillbaka in till stadskärnan. Gick i nå tåg och skrek.
"Vad behöver Sverige?!"
"Sverige, behöver, en socialdemokratisk, regering, igen!!"

Hann precis ta kaffe och kaka på Folkets hus när jag blev inkallad att jobba. Jag älskar mitt jobb. Det är så jävla roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0