(kort) öppet brev till: Min bästis

Hej Alfred.

Först och främst, tack för de år vi spenderat tillsammans. Jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dig.
Att ge varandra cred är viktigt i vårt förhållande, det har vi konstaterat många gånger om. Jag vet inte varför jag inte gav dig cred i och med hårschemat. Förlåt för det. Du var en fantastisk vän som inte bara gjorde en skiss på hur det skulle se ut, men att du även kom hem till mig varje vardagsmorgon i en hel vecka och hjälpte till. Utan dig, skulle det inte blivit så bra som det faktiskt blev.

Din jämlike kamrat
Gustaf

Kommentarer
Postat av: signe b

<3

2011-05-06 @ 08:47:22
URL: http://signebergendahl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0