a list

önskar du att du var en fågel ibland? ja d skulle va nice att flyga. ibland.
vilken kändis vill du ligga med helst (en man)? En jävligt snygg en. Kanskeeeeeeeee......han som spelar Pelle Svanslös. Vad heter han? Han i alla fall. Björn Kjellman. Eller NEJ Jonas Karlsson. Jonas Karlsson. Såklart. Han är bäst i världen.
äta en katt (med päls, levande) eller hoppa från eiffeltornet? Kan ej äta katt (bara kat kan jag äta) pga GRAV allergi så det blir eiffeltornet. Med ett härlig katrus i kroppen.
skulle du leva på endast satsumas i tre månader för 100.000kr? svar ja. om satsumas och clementiner är samma sak. Skulle fan betala 100.000 för att få leva på det i tre månader. denna saliga jävla frukt <3
fuck eller shit? fuck som fan. som fan.
vad skulle krävas för att du skulle döda en annan människa? om den människan dödade mig. eller om den planerat att döda mig. tänker äta, inte bli äten fattaru
är du bög? helst inte fast jag blev kallad det fett mkt i sjuan när jag hade långt hår och gula trasiga byxor. men det var jag förtjänt av.......:((((((
gillar du brandlarmet i skolan;)? gotta love it
gillar du killar i skägg? I do. I do very much indeed gillar det. Fast bara om det är jävligt snyggt. som fan.
tror du på waldorfpedagogiken? Inte. Som fan inte. Hippies.
om ja, varför O.o? håll käft när du pratar med mig
4x + 7x - 4y? kan ej matte satsar helst på annat i skolan
pc eller macDONALDS! frasses
favoritmat med ris? Korvstrouganoff.
ris eller ros? inte rost
fuck the world? .som fan.
hur många norrmän krävs för att sko en häst? kanske tre ja vet inte är ingen matematiker
gillar du ditt namn?:) som fan för det låter jävligt flådigt
är du släkt med per morberg? önska som fan
om ja, hur? är inte d
vaffö? för vi delar ej kött och blod
kul för dej! :) nono

ALLTSÅ SLAKTA MIG jag hade gjort svaren utan fet stil men seeeeen blev det inte så hata blogg.se fuck u all som fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0