Clementines

Clementiner. Denna fantastiska frukt. Så perfekt uppdelad i lagomt stora klyftor. Så balancerad smak mellan sötma och surt. Mamma har köpt tre kilo. Dessa ska nu: ner i min mage. MEN DÅ MÅSTE MAN SKALA FÖRST!!
make gif animation
SYND BARA DÅ ATT MAN INTE KAN ÖPPNA DEN LILLE JÄVELN!!! Detta har varit ett medelstort problem i mitt liv i 16 år. När citrussuget kickat in har jag behövt gå till mamma och be henne öppna, eller tagit en kniv och skurit bort en del av dess kropp. Nyligen lärde en kvinna mig hur man på bästa möjliga vis penetrerar en clementin. Kvinnan heter Karin Mahieu. Trots att hon är liten och slö har hon förändrat mitt fruktintag för alltid. "HUR!?" UTBRISTER ni, nästan lite för starkt reagerat för ert eget bästa. Låt mig demonstrera via det vackraste internet har. En gif.
online gif creator
I samma sekund som man öppnar den sprids julodören likt ett doftmoln över rummet. Man blir lugn. Detta skulle utan Karin varit en omöjlighet. Tack.

Kommentarer
Postat av: Anonym

FINGRET. FRUKTEN. LIVET.

2011-11-14 @ 21:42:33
Postat av: Anonym

gurra din sjuka jävel but i still love you man

2011-11-15 @ 00:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0