får ju mest blogginspiration efter kl 22:30 men har redan bloggat ikv och därför tidsinställer jag inläggsjäveln till kanskeeee........8:34 i morgon så alla tror att jag morgonbloggar HOHO

Saker jag tycker är sämst:
1. Att man liksom chattar med varandra via bloggkommentarerna. Då ser det ut som att man får råmånga commentz men egentligen har man bara gått miste om msn/facebook/sms/skype vilket betyder att man är UTVECKLO. HÖR NI DET!!!
2. Lärare som försöker att *relatera* till kidsen genom att dra paralleller till den linjen man går. Tex "Ja att stå och hålla ett föredrag framför klassen är ungefär som att stå på scen och SJUNGA eller SPELA ni vet sånt som NI MUSIKARE gör!!!!" "Just det", säger klassen och nickar medhållande. "DET KAN VI RELATERA TILL!!!!" Undrar hur bra det går på typ....urmakarlinjen (vet ej varför jag alltid drar upp urmakarlinjen, kan bero på att jag drev med den när jag skulle välja gymnasium och ba "haha man behöver ha 30 poäng för att komma in på er RUTTNA linje jag har mer än 30 p (alltså att höja mig själv genom att trycka ned annat (i detta fall en linje), okej nu tillbaka till grejen))
"Jaa att skruva isär en klocka och sätta tillbaka den är ungefär som att.........stå på scen och sjunga eller spela......." Alla urmakarelever ba VA sa du. NU: sova som fan. tycker synd om den torre jävel som orkade plöja genom all skit jag just författat. SYND för dig!!

Kommentarer
Postat av: elin

JA MEN HATA MIG DÅ

2011-11-29 @ 11:09:25
URL: http://elihs.blogg.se/
Postat av: Anonym

NÄÄÄÄ JAG HÖÖÖR INTE DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-11-29 @ 17:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0