ganska så glad

Anledningar till att vara glad:
1. Livet är gott. Nu är det gott att leva.
2. Har jobbat matte. Ligger ändå 30 sidor och ett hemprov efter men det gick just så BRA att plugga och det gjorde mig GLAD. Nu ska jag sluta för man SKA SLUTA på TOPP
3. Lyssnar på Moneybrother
4. Det finns hummus i kylen som jag gjorde igår och hummus är ju som bekant = världens bästa deg
Anledningar till att inte vara glad:
1. Har ju som sagt matte att göra
2. Har fått en finne. Till. Ytterliggare en till samlingen så att säga.
ALLTSÅ: Gladsidan överväger.
Idag var jag ju i skolan också. Såg om kärnfamiljen nu är så jävla fet varför behöver den så mycket propagande vilket gjorde mig fundersam på min roll som man. Ska sluta vara man, det går ju ändå bara utför likt ett störtlopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0