helg1

Nej ni får inte se några bilder pga att jag inte har med kamerajäveln eftersom jag 1 inte orkar 2 skyller på att det är för mörkt för att fota och jag klarar ej av blixten för den e så jävla dåli. Jag har haft en fin helg. Middag på Berghem, natt på Ersboda, jobb i stan och skräckfilm på Umedalen. Skulle egentligen vara på Umedalen (alltså Elin) fortfarande men det fanns kattungar där och eftersom jag är allergisk mot samtliga små och söta djur kunde jag ej stanna. Följande är djur jag är allergisk mot:

Kattjävel. Hundjävel. Igelkott.
Mink.
Koala. Jävel.
Ska tatuera in denna i pannan:

Kommentarer
Postat av: elin

Förlåt... </3

Kissekatterna är nog ledsna också!

2011-11-13 @ 00:46:37
URL: http://elihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback