hör på nu

Jag skulle ta mig från punkt A (min crib) till punkt B (Östra Ersboda, Karin). Istället för att ta 1:an som går nästan utanför mig cyklade jag till stadshuset, lämnade cykeln där och gick till hållplats Nygatan för att ta 8:an pga att den tar typ 1/4 så lång tid.
14 över skulle den åka från Vasaplan. 20 över kom det två bussar. Först 5:an och tätt intill 8:an. 5:an kör in till hållplatsen. 8:an accelererar upp bakom 5:an och spottar/knullar mig i ansiktet genom att inte plocka upp mig. Jag får ta femman. När jag ringer Karin och berättar läget börjar mina medresenärer engagera sig i mitt problem. Tanten bredvid mig skrattar och förklarar att jag ska gå av på Västra Ersboda Centrum. Två tjejer bakom mig håller med. Det gjorde allt värt det, älska människor som är trevliga och hjälpsamma. Ska bli det. Trevlig och hjälpsam. som FAN.

Har haft en bra kväll! Är fortfarande småsjuk. Ska äta något och sen sova. Godnatt som fan

Kommentarer
Postat av: Anonym

älska människor som är trevliga och hjälpsamma.

Med moppe...

2011-11-20 @ 18:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0