humörsvängningarnas herre

Ett antal lussebullar senare anser jag mig själv klar med matten. Gick från att tänka "KNULLA MIG I SINNET VAD BRA JAG ÄR OCH JAG KOMMER NOG FÅ A+ PÅ PROVJÄVELN" till att deppa ihop totalt genom att skära mig själv och lyssna på kevlarsoul. Jag måste fort som fan gå tillbaka till min första sinnesstämning, annars kommer provet gå sämst. Mitt matteintresse de senaste dagarna har varit ungefär som när man äter alldeles för snabbt. På under cirka sju minuter. Då hinner kroppen inte känna hur mätt den är och man kan svulla DJÄVUL. Sen spyr man. Så är det med matten nu. Jag har svullat hjärnan med matteskills och nu måste jag hålla dem kvar och inte spy hjärnsubstans överallt. Önska mig lycka till!
free gif maker
Mvh
Gurrkan

Kommentarer
Postat av: Dietisten nr1

Så jävla nice att du har nytta av mina matsmältingkunskaper! glädjer mig till 1000.

2011-11-30 @ 00:11:49
Postat av: Random människa

Usch, humörsvängingar är det värsta, bläää. Hahahh - "Jag har svullat hjärnan med matteskills och nu måste jag hålla dem kvar och inte spy hjärnsubstans överallt." xD men vet vad du menar! Jag vet inte om du gjort provet än, men lycka till! hejdå

2012-06-05 @ 19:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0