kort beskrivning av min relation till k-special

När jag var en liten påg köpte mamma mest bran flakes. Ungefär där började jag hata livet. Eller mest bran flakes. När jag senare i liv1 kunde bestämma över mina egna flingor, började jag köpa K-special. Övergången var en succé. Denna härliga combo av puffat ris och vete. En luftig krispighet som inte kan upplevas på annat vis.

Mor och far försökte sig på att köpa Coops K-Special men jag sa nej, nej nej nej nej. Satt bänkad vid frukostbordet natt och dag för att få K-special. Ica:s gick an, men kunde ändå inte mäta sig med originalet.
Här kommer mina top 3 favvobilder. Som jag tagit själv.

1: En härlig bild på våra allas favoritflingor. Här har jag lyxat till det med Special K röda bär. MUMS :P

Bara en härlig bild på loggan <3
I förgrunden ser ni ett special K-paket. Bakom är jag på min nya pilatesboll, så sjuuuuukt härlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback