Min dag som ni vill läsa om

En vacker soluppgång. Från i morse från min balkong. Sen blev det gråväder så sen blev jag bitter.

Jag åkte till skolan. Cyklade på pappas cykel. Detta pga att min cykel är trasig. Lång historia, det får bli ett annat inlägg. Gick i skolan till kvart i fem vilket ju var fruktansvärt givande. Sen skulle jag på något sätt ta mig till udden av Östra Ersboda och Karin och tänkte "HM JA CYKLAR TILL ERSBODA DE BLIR KUUUUUUUUL". Jag kom till Myrorna, sen tog jag bussjäveln. Detta pga att Erboda är större än vad jag klarar av att hantera. Försökte plugga till idrottsprovet. Gick tungt. Tungt som fan. Som fan. SEN ÅKTE JAG HEM och nu är jag det. Hemma alltså. I morgon slutar jag typ kl 12 och vill knulla mig i ansiktet för att det är så härligt. Härligt att sluta 12 alltså. Är ganska glad. Sprallig. Detta beroende på att jag just drack en halv liter/5dl/500g/50 cl juice. hoho godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahaha dör för att du är så kul gurra

2011-11-10 @ 00:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0