Resan hittills:

Åker ju tåg nu. Mellan Umeå och Ö-vik åkte det med två testosteronstinna grabbar i 20-årsåldern med stora behov att hävda sig i mobilspelsfrågor. Det var spännande.
Nyss öppnade jag en burk loka. Kvinnan tvärs över gången gav mig en oförtjänt arg blick. Jag blev så nervös att jag spillde på min hoodie. Hon har med sig en burk med knäckebröd, eller om det är pepparkakor. Till det har hon en dessertost av något slag. Och så åker hon sittvagn, 2:a klass. Hon kanske kompenserar den tattiga 2:a klassbiljetten med finost. Själv visar jag att jag är lite bättre än ~packet~ genom att hålla min iPhone och MacBook synliga. Nu la jag upp benen på bordet. Kvinnan sneglade mot mig och snörpte lätt på munnen. Jag tänker fortsätta ha föttran på borde!!!! HÖR DU D TANT1!!!!!!!!!!!!! Nu: sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0