människor som har facebook

Tänker nu ta upp detta ständigt aktuella ämne Gunilla Persson, känd från Svenska Hollywoodfruar. En härlig kvinna i sina bästa år. Hon har såklart en facebooksida där hon laddar upp bilder från sitt vardagligt glamourösa liv. Jag konstaterar snabbt efter att ha skummat igenom kommentarerna på hennes bilder att det finns så jävla speciella människor. På typ såna här bilder (alltså en bild på hennes katt Tusse och hennes gamla mamma).
Ä
Gunilla Persson: Vad ar det for IDIOT som skrivit - Ta dod pa Tusse gor det. Alexander Tengblad om du NAGONSIN gar in pa min sida och kommenterar eller min Likepage sa kommer du att angra att du nagonsin blev fodd. Det FINNS lagar i Sverige och du kommer att bli atalad. Vad ar du for en OTACK manniska - Vet hut!

Gunilla Persson: Han ar psykopat och farlig. Jag accepterar alla vanforfragningar. Det finns dom som latsas vara en van men ar egentligen fiender. Klart jag blockerar honom for evig framtid. Ondskefulla manniskor maste man akta sig for.

Lotta Fellerfeldt Ta död på Alexander Tengblad, gör det .... samma tillbaka till den idioten. Antingen vill han bara provocera eller annars är han helknäpp.

Då har alltså Alexander Tengblad (ja varför inte skriva ut hela hans namn så Alexander kan få hotbrev) skrivit "Ta död på Tusse". Detta reagerar Gunilla stark på och skriver att om han NÅGONSIN kommenterar något igen så ska Alexander ångra att han någonsin blev född. Hon konstaterar att han kommer att bli åtalad, men jag har inte hört hur det blev med den saken. Han kallas psykopat och farlig. Lotta Fellerfeldt tycker att man ska "ta död på Alexander Tengblad, gör det".

Jag tycker att de båda överreagerade.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, jag tycker ändå (och Sveriges lag är nog med mig på)att dödshot mot människor är lite värre än dödshot mot katter. Och jag är kattälskare...

2011-11-23 @ 13:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0