1n+3n51v b10gg@r3

Igår vaknade jag 07:55. Idag: 08:05. Unnade mig alltså tio minuters härlig sovmorgon. Warum nicht? Carpe diem.
När jag gick ut för att dra det traditionella morgonkisset såg jag en hackspett. Eller jag hörde i alla fall, hade inga glasögon. Såg förresten en ekorre igår också. Sprang hem för att hämta kameran men när jag kom tillbaka var den borta. Kände den där besvikelsen ett stadsbarn känner när det tror att det ska få en fantastisk naturupplevele men istället står likt ett fån ute i skogen i tio minuter (utan resultat) i väntan på att se något hoppa från tallegren. That's life.

Nu till kärnan och anledningen till varför jag gjorde detta inlägg. Jag har drömt en dröm i natt. Den gick ut på att jag och några till från min klass gick på High School Musical-skolan. Där fanns det en massa killar som var stereotypen av en black nigga from tha hood. Jag och Alfred sprang runt med garnnystan för att bilda ett nät i alla rum, detta för att skapa irritation. Sen fick jag helt plötsligt en lillebror som döptes till "Agnes Linnéa Gurkan Cecilia Bergendahl". Det tyckte jag var konstigt.

Nu ska jag dra en morgonpromenad. TTYN!!! :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback