är du helt hundra på de

Idag vaknade jag 07:00 och möttes av nyheten: STEVE JOBS ÄR DÖD: Jag flög upp ur sängen, tog i ren panik sju sorgevarv runt huset och la mig på den daggiga gräsmattan och grät. Jag grät. Grät konstant i en timme. Bölandes cyklade jag till skolan och precis innan jag gick in kunde jag sansa mig. Så överjävligt.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Skolan var som vanligt: SUPERKUL :D :D :D :D :D :D :D: D: :D :D :D: D: :D: :D:D:DDD:D::D::D:D:D:D::D:DDDDDDDDDDDD Har så jävla mycket matte och plugga men det finns ju SÅ MÅNGA ANDRA ROLIGA SAKER att göra. Tex: 1. Köra bil 2. Se på tv 3. Sitta vid dattan 4. Slakta ett får 5. Andas HATA HATA HATA BLOGG.SE SOM INTE GÖR MELLANRUM NÄR JAG VILL DET. DET FÖRSTÖR HELA GREJEN MED LISTOR. OCH JAG GÖR JÄVLIGT MÅNGA LISTOR. HATA LIVET!!!!!!!!!!! ps kan någon säga hur man gör mellanrum tack ds

Kommentarer
Postat av: olivia

när du skrivit klart: gå in på ändra redigerare och lägg till </br> på en egen rad där du vill ha mellanrum!

2011-10-07 @ 16:51:02
URL: http://vapenammunition.blogg.se/
Postat av: eemmy

jag skrebv en kommentar för typ två veckor sen om hur man gör mellanrum du är ju typ dum i huvudet

2011-10-07 @ 17:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0