En lista! Det har varit för lite listor här!!

DAGENS VILL HA: Kött.
DAGENS KLÄDSEL: Målade i min pyamas vilket var = jävligt dumt för nu är den full med målarfärg. Annars: Onepiece såklart.
DAGENS SMINK: Finnar <3
DAGENS FRISYR: Snagg. Eller nä det är fan inte snagg längre. Medellångt snaggat.
DAGENS HÄNDELSE: Åt kött för första gången på längelängelänge. Det var sådär kult. Tror jag inte ska göra om det förrän jag har varit med och sett en älg dö framför mina ögon. Då kanske jag börjar äta vilt. Inte annars.
DAGENS LÅT: INGEN ALLS, lyssnar inte på musik längre då jag är en bitter inlandsman.
DAGENS PLANER: Ok you crazy list, det är kväll nu men visst mina planer är att: sova. 
DAGENS SAKNAD: ...........grandma.......
DAGENS DUMMASTE: Pappa slog mig med ett läderbälte. Dumma han. Skoja man får inte skoja om sånt. Läder alltså. Dagens dummaste var nog när jag åt djur.
DAGENS SJUKA: Att pappa går med på alla mina crazy idéer jag har om våran stugas framtid.
DAGENS DROG: Målarfärg. Vit målarfärg. *hög av lukten* 
DAGENS ROLIGASTE: Mig själv.
DAGENS FAVORIT: Mig själv.
DAGENS KÖP: Befinner mig på cirka 2,5 mils avstånd till närmaste affär. 
DAGENS GODIS: INGET för jag ska bli SMAL!!! Beach 2012!!!
DAGENS HUMÖR: Relativt gott. Gott så.
DAGENS ORD: "Bitter inlandsman"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0