Fejjanfejjanfejjan

Jag minns i tidernas begynnelse när jag skaffade facebook. På den tiden förstod jag ingenting om hur det fungerade med puffningar, statusuppdateringar eller gillningar. Sen lärde jag mig det, och insåg hur fett det var. Dessa dagar har facebook spårat. Jag gillar inte nya facebook. För mycket information för mig att ta in.

Nu till kontentan av hela detta hatinlägg. Jag ska ta radera min facebookanvändare i två veckor. Börjar med två veckor och sen får jag se. Om jag ångrar mig (vilket jag kanske kommer göra) är det ju bara att logga in igen. Också en grej jag hatar med Facebook. Det går inte att radera sin användare. Dem ba "Ja nu är du raderad fast alltså om du ångrar dig är det bara att logga in igen och allt är exakt som förut". Man ba "K."

"Ditt konto har inaktiverats. Om du vill återaktivera ditt konto loggar du in med samma e-postadress och lösenord som tidigare. Du kommer att kunna använda webbplatsen precis som du brukar."
Nu kan ni få kontakt med mig på följande vis:
1. Prata med mig IRL
2. Ringa
3. Smsa
3. Skype
4. Viber
5. Whatsapp
6. Kommentera på bloggen
7. Våldgästa mig i hemmet
8. Lämna lappar i mitt skåp
9. Teckenspråk
10. Våld

Kommentarer
Postat av: Anonymmmmmle33en_brud@

DEN DÄR LISTAN STÄMMER INTE FÖR DU PRATAR INTE MED MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-10-17 @ 14:33:18
Postat av: elin

ska rista in meddelanden på dig med EN STEN så att du fattar att man ej klarar sig utan facebook

2011-10-17 @ 16:10:06
URL: http://elnsndlnd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0