fett arg på livet

Mår på riktigt dåligt av det här. Knorvlet på min iPhone. Hata!! Jag hatar blogg.se och att man inte kan göra mellanslag eller ladda upp bilder normalt. Det förstör så jävla hårt mitt estetiska koncept med den här bloggen. LOL. Var hos Karin med Elin idag. Det var väldigt trevligt! Mår annars ganska märkligt. Märkligt är fan ordet. Det är mycket nu alltså. Hiehie trodde aldrig jag skulle börja skriva hur jag *mår* här. Det ska inte hända igen. Får väl ta och skaffa en emovägg. Snart kommer jag behöva styra upp något jävligt fett på denna satans blogg pga att jag inte gjort det på ett tag och LÄSARANTALET DALAR LIKT LÖV I OKTOBER. Imorgon är det skola. Tagga loss tagga loss tagga tagga tagga loss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0