hej livet vad gör du jag gör inget händer annars nä inget är det soft ja jo visst tack detsamma hejdå hejdå

Idag var en relativt god dag. Gick i skola, fikade på Bc, sjöng lite feeling good och sen åkte jag hem. Hemma städade jag mitt rum asfint och bytte till nya lakan som vem som helst skulle intyga att de var FETT GAY för d va ju blommor på dem!!!!!!!11 Är hos pappa nu. Här ska jag sova i min gamla säng och insupa stämningen.

Aaaapropå stämingar. Jag har haft sån jävla julkänsla varje morgon senaste tiden. Vaknat, trötthetsyrslat och tänkt "VAR E MIN LUCIA?!??!?!???!!?????". Tagga jul1 så mycket!!
*tagga kattjulen*

Kommentarer
Postat av: mimmi din kompis

CHRISTMAS FFREAKIN CATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag taggar deras mjaouande något överjävligt

2011-10-20 @ 23:43:21
Postat av: Anonym

D kan int ha en julkatt du e allergisk...................glömt de älle??!!!!!

2011-10-21 @ 09:13:21
Postat av: Anonym

hahahaha kattjulen

2011-10-21 @ 10:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0