hej på er

Jag har inte bloggat något alls i helgen. Dels för att jag ej haft tid för jag har gjort så jedra massa saker asså och dels för att blogg.ses app är sämst. Jag hade (som vanligt alltså) ingen kamera alls i närheten förutom min ständiga följeslagare, telefonen. Så nu tänkte jag bjuda på ett smörgåsbord av kvalitétsbidler, en buffé av magiska foton eller om man vill: en all-you-can-eat-bildserie. Från mig till er.
I fredags var det middag hos Kajsa. Det var väldigt trevigt.
Bakade bullar. De blev perfekta.
Igår jobbade jag. På kvällen åkte vi hem till Flizan i Sörmjöle, åt rotfruktsgratäng och chirre med dirre.
Hade släktträff med klassen på Waynes. Ägde.
Ja det var min helg. Sammanfattat: En bra helg. Fast jag är lika trött som jag var i fredags. Har fått den ovanan, att inte kunna relaxa på helgen ens en gång. Nästa helg åker jag och pappa till Saxnäs. Det kommer bli så jävla skönt. Och dessutom får jag köra bil 25 mil!  Mår ungefär SÅHÄR. Återkommer med mer information om MITT SPÄNNANDE LIV liv i en senare dager.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0