idag

Stängde in Karin i en bur.
Utsikt från mitt rum. Så vackert.
Annars har idag varit en bra dag, förutom att jag knäckte ryggen i morse nå JÄVULSKA mängders knäck. Skippade första lektionen. Då mådde man. Annars har jag skruvat ihop min Malmbyrå från IKEA nästan klart. Kanske har 1/4 kvar. 1/4 i tid är typ 6 TIMMAR EFTERSOM DET TAR CIRKA EXAKT ETT JÄVLA DYGNJÄVLA ATT SKRUVA IHOP EN IKEADYNGMÖBEL. Nä, hata IKEA IKEA är sämst fast dem har ju fina möbler. Min säng kom idag också. Livets skrumpna russin blir åter till saftiga vindruvor. Centralen var fint som vanligt. Nu ska jag sova. Sover för lite. Pga att jag inte har TID att sitta vid datorn på dagen utan måste göra allt på kvällen. Det är mycket nu. Oj oj, det är mycket nu.

Kommentarer
Postat av: Hemmafruhoran

Mina ben smälter så jäkla bra in med din temporära säng.

2011-10-05 @ 12:10:27
URL: http://mahieu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0